MENU
Horrentotaal

Informatie bestelproces en levering

Welkomstmail

Nadat je de bestelling heeft geplaatst ontvang je een ‘Welkomstmail’ van ons zodat duidelijk is dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen.

In productie/ In bestelling mail

Indien het een inzethor, voorzethor of raamrolhor betreft sturen wij vervolgens een ‘In productie’ mail wanneer de bestelling in productie wordt genomen. Heb je een (dubbele) plissé hordeur besteld dan krijg je een ‘In bestelling’ mail.

Verzonden mail

Een laatste mail ontvang je van ons op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending. In de regel wordt het pakket diezelfde dag nog opgehaald door onze transporteur.

Transport

Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle leveringen binnen 1 werkdag te bezorgen nadat het bij onze transporteur wordt aangeboden. In 95% vd gevallen lukt dit. Mocht je niet thuis zijn dan vind je een kaartje in de bus waarmee je een nieuwe afspraak kunt maken.

LET OP: Horren voor ramen en deuren worden apart verzonden.

Bent u tevreden?

Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of je nou zelf verkeerd hebt gemeten of dat wij een foutje hebben gemaakt, in beide gevallen willen we je vragen om her retourformulier in te vullen. Op deze manier kunnen we je retour zsm verwerken.

Heb je zelf een (meet)fout gemaakt? Erg vervelend, Horrentotaal denkt met u mee en kan u met spoed een nieuwe hor leveren. We vinden deze situaties ook erg vervelend en om die reden rekenen we slechts 50% van het aankoopbedrag voor raamhorren en €50,- om hordeuren in behandeling te nemen. Daarnaast korten wij de inzet- en voorzethorren kosteloos in als je, op afspraak, bij ons langs komt in Boven Leeuwen.

Nadat wij het retourenformulier ontvangen hebben kan je binnen 48 uur een telefoontje van ons verwachten. Tijdens dit gesprek bespreken we hoe we eea op gaan lossen.

Laat een recensie achter

Onze webwinkel is aangemeld bij TrustPilot daarom ontvang je enige tijd na je bestelling een mail van TrustPilot met de vraag een recensie te schrijven over onze webwinkel. We kunnen het erg waarderen wanneer je het aan andere klanten kenbaar maakt dat de kwaliteit van onze producten, onze service en onze levering uitstekend is.