De hor past niet! Niets is zo vervelend bij een op maat gemaakt product als blijkt dat het niet past.
Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of je nou zelf verkeerd hebt gemeten of dat wij een fout hebben gemaakt, in beide gevallen willen we je vragen om onderstaand formulier in te vullen. Op deze manier kunnen we je retour aanvraag z.s.m. verwerken.
Wanneer de fout bij ons ligt sturen wij uiteraard kosteloos een nieuwe hor. Heb je zelf een (meet)fout gemaakt waardoor de horren niet passen? Dan biedt Horrentotaal omruilservice aan. Maatwerkproducten die je via internet koopt kun je normaal gesproken niet omruilen, omdat ze specifiek volgens jouw wensen worden geproduceerd. Ondanks dat biedt Horrentotaal de volgende omruilservices:
- Is de inzethor, voorzethor of raamrolhor te groot? Dan kun je langskomen op onze locatie in Boven-Leeuwen. Terwijl je wacht en geniet van een kopje koffie of thee korten wij jouw horren in op de gewenste maat mits het geen overige kleur betreft.
- Is de inzethor, voorzethor of raamrolhor te klein dan geven we om de pijn te verzachten 50% korting op de nieuwe inzethor of voorzethor.
- Past de plissé hordeur niet? Dan ontvang je € 50,- korting op de nieuwe plissédeur.
Wil je gebruik maken van onze omruilservice, vul dan ons retourformulier in. Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben en deze door ons is behandeld, ontvang je een e-mail met aanvullende informatie. LET OP: wij nemen alleen retouren aan indien de horren in de originele verpakking teruggestuurd worden.
Vul hiervoor het retourformulier in.