Het bestelproces
Welkomstmail
Nadat de bestelling is geplaatst ontvang je een ‘Welkomstmail’ van ons zodat duidelijk is dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen.
Productiemail
Indien het een inzethor, voorzethor of raamrolhor betreft sturen wij vervolgens een mail wanneer de bestelling in productie wordt genomen.
Afgerond; bestelling wordt aangemeld bij transporteur
Een laatste mail ontvang je van ons op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending. In de regel wordt het pakket diezelfde dag nog opgehaald door onze bezorgdienst.
Transport
Vanaf het moment dat de bestelling is opgehaald door onze vervoerder zullen zij je op de hoogte houden over de levering van je bestelling. Je ontvangt een track en track code zodat je het pakket kan volgen en er wordt aangegeven binnen welk tijdsbestek je de bestelling mag verwachten. Op de dag van bezorging wordt er 30 minuten voor het moment van leveren een sms verstuurt.
Ben je tevreden?
Mocht er iets niet goed zijn gegaan of als je ergens niet tevreden over bent dan horen wij dit graag, je kan ons bereiken per WhatsApp (+31 (0) 487769081) of per mail (info@horrentotaal.nl).
Laat een recensie achter
Onze webwinkel is aangemeld bij Trusted Pilot daarom ontvang je enige tijd na je bestelling een mail van Trusted Pilot met de vraag een recensie te schrijven over onze webwinkel.