MENU
Horrentotaal

Garantie

GARANTIE

Horrentotaal levert producten van de hoogste kwaliteit. Alle producten worden uitvoerig getest en gecontroleerd op werkwijze en fouten. Mocht er desondanks toch een productiefout plaats vinden dan geven wij naast de wettelijke garantie tevens een fabrieksgarantie van 3 jaar en zorgen we voor een gratis reparatie.

 

OMRUILSERVICE

De hor past niet! Niets is zo vervelend bij een opmaat gemaakt product als blijkt dat het niet past. Wanneer dit onze fout is sturen wij uiteraard kosteloos een nieuwe hor.

Heb je zelf een (meet)fout gemaakt? Erg vervelend, Horrentotaal denkt met u mee en kan u met spoed een nieuwe hor leveren. We vinden deze situaties ook erg vervelend en om die reden rekenen we slechts 50% van het aankoopbedrag voor raamhorren (met uitzondering van raamrolhorren) en €50,- om hordeuren op te halen, te vermaken en weer retour te sturen. Daarnaast korten wij de horren kosteloos in als je bij ons langs komt in Boven Leeuwen.

Wanneer je van de garantie of omruilservice gebruik wilt maken dan vragen we je om eerst het retourformulier in te vullen. We nemen op werkdagen binnen 48 uur contact op en zorgen voor een spoedige en correcte oplossing. LET OP: wij nemen alleen retouren aan indien de horren in de originele verpakking teruggestuurd worden.

 

SCHADE VEROORZAAKT DOOR TRANSPORT

Horrentotaal en onze leveranciers verpakken de producten zeer zorgvuldig. Toch gaat het soms wel eens mis tijden het transport. Uiteraard zijn wij hier verantwoordelijk voor. Mocht dit gebeuren dan vragen wij om een foto van de beschadigde verpakking zodat we dit kunnen communiceren met de transporteur en de kans dat het nogmaals gebeurd kunnen minimaliseren. Vervolgens sturen we (indien voorradig) direct een nieuw product op.

 

VRAGEN, OPMERKINGEN EN KLACHTEN

Service is een van de punten waarop Horrentotaal uitblinkt en dit willen we graag zo houden. We hebben een proactieve instelling en denken graag met onze klanten mee. Mocht je een vraag of opmerking hebben dan willen we dit heel graag horen. Klachten vinden we nog belangrijker.

Via onderstaande contact gegevens kunt u ons bereiken. Op werkdagen mag je binnen 24 uur een reactie verwachten.

 

RETOURNEREN EN HET HERROEPINGSRECHT

Horrentotaal geeft haar klanten het recht om producten binnen 14 dagen retour te sturen. Volgens het herroepingsrecht zijn wij niet verplicht om producten die specifiek op maat worden gemaakt retour te nemen. Wij gaan hier echter niet in mee. Bij Horrentotaal is de klant koning en als enige in onze branche kunt u gebruik maken van onze omruilservice. LET OP: wij nemen alleen retouren aan indien de horren in de originele verpakking teruggestuurd worden.

 

 

Horrentotaal BV

Expeditieweg 14-6

6657KL Boven Leeuwen

Info@horrentotaal.nl

(0487) 76 90 81