GARANTIE
Horrentotaal levert producten van de hoogste kwaliteit. Alle producten worden uitvoerig getest en gecontroleerd op werkwijze en fouten. Mocht er desondanks toch een productiefout plaats vinden dan geven wij naast de wettelijke garantie tevens een fabrieksgarantie van 3 jaar.
OMRUILSERVICE
De hor past niet! Niets is zo vervelend bij een op maat gemaakt product als blijkt dat het niet past.
Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of je nou zelf verkeerd hebt gemeten of dat wij een fout hebben gemaakt, in beide gevallen willen we je vragen om onderstaand formulier in te vullen. Op deze manier kunnen we je retour aanvraag z.s.m. verwerken.
Wanneer de fout bij ons ligt sturen wij uiteraard kosteloos een nieuwe hor. Heb je zelf een (meet)fout gemaakt waardoor de horren niet passen? Dan biedt Horrentotaal omruilservice aan. Maatwerkproducten die je via internet koopt kun je normaal gesproken niet omruilen, omdat ze specifiek volgens jouw wensen worden geproduceerd. Ondanks dat biedt Horrentotaal de volgende omruilservices:
- Is de inzethor, voorzethor of raamrolhor te groot? Dan kun je langskomen op onze locatie in Boven-Leeuwen. Terwijl je wacht en geniet van een kopje koffie of thee korten wij jouw horren in op de gewenste maat.
- Is de inzethor, voorzethor of raamrolhor te klein dan geven we om de pijn te verzachten 50% korting op de nieuwe inzethor of voorzethor.
- Past de plissé hordeur niet? Dan ontvang je € 50,- korting op de nieuwe plissédeur.
Wil je gebruik maken van onze omruilservice, vul dan ons retourformulier in. Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben en deze door ons is behandeld, ontvang je een e-mail met aanvullende informatie. LET OP: wij nemen alleen retouren aan indien de horren in de originele verpakking teruggestuurd worden.
RETOUREN
Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of je nou zelf verkeerd heeft gemeten of dat wij een fout hebben gemaakt, in beide gevallen willen we u vragen om ons retourformulier in te vullen. Op deze manier kunnen we uw retour z.s.m. verwerken. Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben kan je binnen 48 uur een telefoontje of email van ons verwachten. LET OP: wij nemen alleen retouren aan indien de horren in de originele verpakking teruggestuurd worden.
SCHADE
Ben je per ongeluk achter een koord blijven hangen of hebben de huisdieren schade toegebracht aan je hor of hordeur, ook dan staat Horrentotaal voor je klaar. In onze webshop kun je losse onderdelen bestellen om bepaalde kleine reparaties zelf uit te voeren. Is een reparatie niet mogelijk of wil je liever een nieuwe hor of Plissé deur, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij ruilen je product om voor een nieuwe hor of Plissé deur voor een scherpe omruilprijs.
TRANSPORTSCHADE
Horrentotaal en onze leveranciers verpakken de producten zeer zorgvuldig. Toch gaat het soms wel eens mis tijden het transport. Uiteraard zijn wij hier verantwoordelijk voor. Mocht dit gebeuren dan vragen wij om een foto van de beschadigde verpakking zodat we dit kunnen communiceren met de transporteur en de kans dat het nogmaals gebeurt kunnen minimaliseren. Vervolgens sturen we (indien voorradig) direct een nieuw product op.
VRAGEN, OPMERKINGEN EN KLACHTEN
Service is een van de punten waarop Horrentotaal uitblinkt en dit willen we graag zo houden. We hebben een proactieve instelling en denken graag met onze klanten mee. Mocht je een vraag of opmerking hebben dan willen we dit heel graag horen. Klachten vinden we nog belangrijker. Via onderstaande contact gegevens kan je ons bereiken. Op werkdagen mag je binnen 24 uur een reactie verwachten.
Horrentotaal BV
Expeditieweg 18
6657KL Boven Leeuwen
Info@horrentotaal.nl
(0487) 76 90 81