Wij houden onze klanten graag op de hoogte van alle stappen in het productieproces. Daarom hebben we verschillende emails opgesteld zodat je altijd op de hoogte bent.
- Welkomstmail
Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een ‘Welkomstmail’ van ons zodat duidelijk is dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen. - In productie/ In bestelling mail
Indien het een inzethor, voorzethor of raamrolhor betreft sturen wij vervolgens een ‘In productie’ mail wanneer de bestelling in productie wordt genomen. Heb je een (dubbele) plissé hordeur besteld dan krijg je een ‘In bestelling’ mail. - Verzonden mail
Een laatste mail ontvang je van ons op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending. In de regel wordt het pakket diezelfde dag nog opgehaald door onze transporteur.
Transport
Voor onze klanten doen wij er alles aan om voorspelbaar te zijn in wanneer ze ons kunnen verwachten. Daarom werken wij samen met NE DistriService.
Zodra wij je bestelling aanmelden word je via de mail geïnformeerd over de afleverdag. Je hoeft met deze mail niets te doen maar je kan, indien gewenst, de afleverdag of zelfs het afleveradres wijzigen.
De avond voor levering zal een mail volgen met een tijdsvenster waarbinnen geleverd zal worden. In die mail zit een link waarmee je de auto kan volgen. Ook kun je op de dag zelf nog een mobiel nummer kan ingeven om voor levering nog een SMS te ontvangen.
Tot 24:00 uur de avond voor levering kun je nog een afleverinstructie achterlaten die de chauffeur kan zien.
Mochten je onverhoopt toch niet thuis zijn dan wordt er geprobeerd je bestelling bij de buren af te leveren. Na aflevering krijg je een mail. Daarin zal staan waar en wanneer je bestelling is geleverd.
Als ondanks alles je bestelling toch niet is geleverd ontvang je met daarin een link om online een nieuwe afleverdag aan te geven.
Ben je toch niet tevreden?
Mocht er iets niet goed zijn gegaan of als je ergens niet tevreden over bent dan horen wij dit graag, je kunt ons bereiken per WhatsApp (+31 (0)48 7769081) of per mail (info@horrentotaal.nl). Indien de producten omgeruild moeten worden dan kan je het retourformulier invullen. LET OP: bewaar altijd de originele verpakking aangezien je deze misschien nog nodig heeft om het product te retourneren.
Omruilservice
De hor past niet! Niets is zo vervelend bij een op maat gemaakt product als blijkt dat het niet past. Wanneer dit onze fout is sturen wij uiteraard kosteloos een nieuwe hor. Heb je zelf een (meet)fout gemaakt waardoor de horren niet passen dan biedt Horrentotaal omruilservice aan. Omruilen is eenmalig mogelijk tot 30 dagen na levering bij alle producten in ons assortiment, met uitzondering van de volgende maatwerk producten:
- Inzethorren, voorzethorren en raamrolhorren met niet-standaardkleuren en met een langere levertijd.
- Hordeuren met een breedte vanaf 1600mm, hoogte vanaf 2600mm, hordeuren met grijs gaas en hordeuren met niet-standaardkleuren (kleuren met een langere levertijd).
Wil je gebruik maken van onze omruilservice, vul ons retourformulier in. Nadat wij het retourformulier ontvangen hebben kan je binnen 48 uur een telefoontje of email van ons verwachten. LET OP: wij nemen alleen retouren aan indien de horren in de originele verpakking teruggestuurd worden.
Laat een recensie achter
Onze webwinkel is aangemeld bij TrustPilot daarom ontvang je enige tijd na je bestelling een mail van TrustPilot met de vraag een recensie te schrijven over onze webwinkel. We kunnen het erg waarderen wanneer je het aan andere klanten kenbaar maakt dat de kwaliteit van onze producten, onze service en onze levering uitstekend is.