MENU
Horrentotaal

Informatie bestelproces en levering

Welkomstmail

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een ‘Welkomstmail’ van ons zodat duidelijk is dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen.

 

In productie/ In bestelling mail

Indien het een inzethor, voorzethor of raamrolhor betreft sturen wij vervolgens een ‘In productie’ mail wanneer de bestelling in productie wordt genomen. Heb je een (dubbele) plissé hordeur besteld dan krijg je een ‘In bestelling’ mail.

 

Verzonden mail

Een laatste mail ontvang je van ons op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending. In de regel wordt het pakket diezelfde dag nog opgehaald door onze transporteur.

 

Transport

Horrentotaal werkt samen met transporteur WE Service. De dag voordat we jouw zending bezorgen kan je een mail van onze transporteur verwachten. In deze mail staat de geplande levertijd en een link waarmee je jouw zending live kunt volgen. Mocht je verhinderd zijn dan willen wij je verzoeken om zsm op deze mail te reageren zodat we niet voor niks bij je voor de deur staan en zodat we een afspraak kunnen maken op een moment dat het je beter uitkomt.

Je begrijpt ongetwijfeld dat het soms uitloopt en om die reden word je via SMS op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur vertraging heeft opgelopen bij eerdere leveringen. Mocht je desondanks nog steeds niet thuis zijn dan vind je een kaartje in de bus waarmee je een nieuwe afspraak kunt maken.

 

Ben je tevreden?

Mocht er iets niet goed zijn gegaan of als je ergens niet tevreden over bent dan horen wij dit graag, je kunt ons bereiken per WhatsApp (+31 (0)48 7769081) of per mail (info@horrentotaal.nl). Indien de producten omgeruild moeten worden dan kan je het retourformulier invullen. LET OP: bewaar altijd de originele verpakking aangezien je deze misschien nog nodig heeft om het product te retourneren.

 

Omruilservice

De hor past niet! Niets is zo vervelend bij een opmaat gemaakt product als blijkt dat het niet past. Wanneer dit onze fout is sturen wij uiteraard kosteloos een nieuwe hor.

Heb je zelf een (meet)fout gemaakt? Erg vervelend, Horrentotaal denkt met u mee en kan u met spoed een nieuwe hor leveren. We vinden deze situaties ook erg vervelend en om die reden rekenen we slechts 50% van het aankoopbedrag voor raamhorren (met uitzondering van raamrolhorren) en €50,- om hordeuren op te halen, te vermaken en weer retour te sturen. Daarnaast korten wij de horren kosteloos in als je bij ons langs komt in Boven Leeuwen.

 

Laat een recensie achter

Onze webwinkel is aangemeld bij TrustPilot daarom ontvang je enige tijd na je bestelling een mail van TrustPilot met de vraag een recensie te schrijven over onze webwinkel. We kunnen het erg waarderen wanneer je het aan andere klanten kenbaar maakt dat de kwaliteit van onze producten, onze service en onze levering uitstekend is.