MENU
Horrentotaal

Retouren

Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle producten naar behoren af te leveren. Soms gaat het echter toch fout. Of je nou zelf verkeerd hebt gemeten of dat wij een foutje hebben gemaakt, in beide gevallen willen we je vragen om onderstaand formulier in te vullen. Op deze manier kunnen we je retour zsm verwerken. U kunt tot maximaal 2 maanden nadat u de bestelling ontvangen heeft een retour indienen.

Heb je zelf een (meet)fout gemaakt? Erg vervelend, Horrentotaal denkt met u mee en kan u met spoed een nieuwe hor leveren. We vinden deze situaties ook erg vervelend en om die reden rekenen we slechts 50% van het aankoopbedrag voor raamhorren en €50,- om hordeuren in behandeling te nemen. Daarnaast korten wij de inzet- en voorzethorren kosteloos in als je, op afspraak, bij ons langs komt in Boven Leeuwen.

Nadat wij het retourenformulier ontvangen hebben kan je binnen 5 werkdagen uur een telefoontje van ons verwachten. Tijdens dit gesprek bespreken we hoe we eea op gaan lossen.

 

LET OP: WIJ NEMEN ALLEEN RETOUREN IN BEHANDELING DIE VOORZIEN ZIJN VAN EEN RETOURFORMULIER EN VERPAKT IN DE ORIGINELE VERPAKKING