(0)
Horrentotaal

Informatie bestelproces en levering

Welkomstmail

Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvang u een ‘Welkomstmail’ van ons zodat duidelijk is dat wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen.

In productie/ In bestelling mail

Indien het een inzethor, voorzethor of raamrolhor betreft sturen wij vervolgens een ‘In productie’ mail wanneer de bestelling in productie wordt genomen. Heeft u een (dubbele) plissé hordeur besteld dan krijgt u een ‘In bestelling’ mail.

Verzonden mail

Een laatste mail ontvangt u van ons op het moment dat wij de bestelling klaar hebben staan voor verzending. In de regel wordt het pakket diezelfde dag nog opgehaald door onze transporteur.

Transport

Horrentotaal doet zijn uiterste best om alle leveringen binnen 1 werkdag te bezorgen nadat het bij onze transporteur wordt aangeboden. In 95% vd gevallen lukt dit. Mocht u niet thuis zijn dan vindt u een kaartje in de bus waarmee u een nieuwe afspraak kunt maken.

LET OP: Horren voor ramen en deuren worden apart verzonden.

Bent u tevreden?

Mocht er iets niet goed zijn gegaan of als u ergens niet tevreden over bent dan horen wij dit graag, u kunt ons bereiken per WhatsApp (+31 (0) 48-7769081) of per mail (info@horrentotaal.nl). Indien de producten omgeruild moeten worden dan kunt u het retourformulier invullen. LET OP bewaar altijd de originele verpakking aangezien u deze misschien nog nodig heeft om het product te retourneren.

Laat een recensie achter

Onze webwinkel is aangemeld bij Trusted Shops daarom ontvangt u enige tijd na uw bestelling een mail van Trusted Shops met de vraag een recensie te schrijven over onze webwinkel. We kunnen het erg waarderen wanneer u het aan andere klanten kenbaar maakt dat de kwaliteit van onze producten, onze service en onze levering uitstekend is.